CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 2, 2009

PENANG FEST...........


dh lama saya x mengupdate blog nih..mayb bz kah?study kah? tido kah? haish..yg pasti tgn ni suda mula malez nk menconteng-conteng blog nih..heh..tp sempena tahun baru ni saya cuba utk merajinkan diri saya yg sblm ni tersgtla malasnya..pk pnya pk ape yg bestnya tahun baru???saya makin tua adelr!!!!
31 hb sindrom keboringan melanda saya ngn kwn2...sindrom ni memberi kesan yg teramatlah kuatnya kpd kami semua.jdk saya ngn ema sama2 memerah keringat diats katilku yg empuk lg selesa(mayb ni sbb aku selalu ketidoran) apa yg perlu kami buat utk hilangkan sindrom ni..kmdn idea saya yg x kurang bernasnya kluar iaitu nk membingitkan lagi pesta penang.heh..best2..nmpknya ema bersetuju ngn idea saya smbil mengambil ksemptn jumpa ngn best buddynya..muahahha

pkol 8.30 mlm saya,ema,mila,ira n wani dgn penuh ketidaksabarannya tlh memulakan lngkh kami..utk pergi ke pesta penang kami terpaksalah merajinkan diri utk menunggu bus di sg.2..sungai yg airnya kering kontang...stlh kekenyangan menghirup asap lori dan juga asap kereta,bus rapid yg termatlah keciknya jika dibandingkan dgn jumlah manusia yg ingn menaikinya smpai dgn gaya slow motion..kami dgn x segan silu berlari keanak-anakan...time 2 saya lht kwn2 saya trlalu cute yg sblm ni x pernah menonjolkan kekiutan mereka..hahahah..terpaksalah kami berhimpit-himpit ats bus 2 dikelilingi tok2 arab dan tidak ketinggalan juga tok2 bangla,indon n nepal...


smpainya disana waaaa ramainya manusia..bg2 unsangkarable...mila dgn sukarelanya beratur utk dptkn tiket rm3 bg saya tsgtlah mahal..tp saya pk x pe la..bkannya slalu...suasana dlm 2 sgt bising buatkan saya rasa cam nk suh jr mereka diam..tp nk buat cane itu 2 adlh cara mereka nk tarik pelanggan(nk trik customer pn jgn la over sgt)he3..msh ada lg kata2 jht kluar dr mulut saya..kmdn kami pon teruskn misi kami seterusnyaa iaitu ke tapak pesta sbnarnya...
kali ni turn saya plak yg kna beratur utk beli token..25 biji token dengan harga rm 50..dats mean kami tlah mmbelanjakn 10 hinggit per individu dan ini menyerlahkan keterujaan kami utk bermain mngalahkan kanak-kanak..saya,wani,ira n ema make a decision 2 play top gun mmndgkn permainan 2 cm best jew..kami berempat yg bg2 jakun terlalu teruja hinggakan msg2 trsenyum...brmain top gun sgtlah menguji keberanianku..awl2 men mmg best sbb bgerak slow jr..kmdn..yaa allah...laju selajunya hinggakan smpai satu tahap kepala kami dibawah n kaki diats..time 2 jugak saya bjanji yg saya x nak nek lg..sgt menakutkan..abeh brmain msg2 turun dgn gaya terhuyung hayang..ha3..sngt melucukan..seb bek x de yg vomit..

kmdn turn mila plak yg nk men...ira n wani even pening2 lalat msh lg brsemangat men prmainannan len..cek ja n cek ema yg sudah x bermaya akbt main top gun hanya mampu melihat dengan muka seposen disirami hujan renyai2...hahaah..penat ah menulis bnda ni..stakat ini shaja..










0 comments: